Eleştirmenin Not Defteri

30 Ocak 2013 Çarşamba

Video yorum: ZİNCİRSİZ (Django Unchained)

Artık internetin hızına, görsel dünyasına giderek daha çok ayak uydurmak zorundasınız... Özellikle de görsel sanatlarla bu kadar iç içe olduğunuz bir işiniz varsa... Bundan böyle bazı yorumlarımı ve tavsiyelerimi daha görsel bir sunuşla, böyle videolar eşliğinde yayınlamak istiyorum... DOLU HAYAT blogumda, "BİR FİLM SEVDİM" ve "BENİ UNUTMA"nın Facebook sayfalarında da bu videoların duyurularını yapacağım... Bu videolarla sadece sinema filmlerine dair minik sohbetler yapmayacağım, DVD ve kitap tavsiyelerinde de bulunacağım...
Bu yukarıdaki video bir deneme... Çok az hazırlıkla ve provasız yapıldı... Açıkçası tam istediğim gibi de değil, ama daha iyisi olacak... Bundan böyle bu videoları hazırlamak konusunda beni daha da cesaretlendiren ve bana büyük destek olacak olan profesyonel kameraman arkadaşım Cumhur Kurucu'ya da çok teşekkürler... 
Bu arada Tarantino'nun "Soysuzlar Çetesi" (Inglourious Basterds) hakkında yazdığım Arka Pencere'de de yayımlanmış yazıyı okumak için BİR FİLM SEVDİM'e de buyurabilirsiniz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder